Femeile si adevaru

Posted: 10/10/2010 by viatamoderna in Din casa
Etichete:

S-a intamplat odata si o data sa experimentez ceva. Sigur o sa-mi spuneti ca ati trecut prin asa ceva. Nu neaparat prin aceeasi situatie, ci prin una cel putin identica, dar cu alt “laitmotiv”.

 

 

Vorbisem cu o tipa sa vina la mine. In ziua respectiva mi-a aparut un fir de par alb si pur si simlpu nu am mai avut chef sa vina. Voiam sa stau singur, sa mananc bomboane de ciocolata cu rom, sa ma uit la Edwuard Cullen ( nu era cunoscut atunci, dar am presimtit eu ca va fi ) si sa stau in coltul meu apatic de lume nesigura.

Nu mai stiu ce i-am zis, dar eram intr-o relatie pe care nu aveam de gand sa o stric spunand adevarul. Asa ca am mintit-o, spunandu-i ca am musafiri. Minciuna de ciutan de 17-18-19 ani.

La scurt timp, intr-un moment de sinceritate de prostie, i-am spus adevarul. S-a bosumflat, am pupat-o, m-a inteles. Nu a reactionat rau, dar invederat nici bine. Mi-a spus ca data viitoare ( “care sper sa nu mai fie, totusi…”) sa nu o mai mint si sa-i spun adevarul. Notat.

La ceva timp dupa, trebuia sa vina la mine. Intamplarea a facut ca nu ma simteam foarte ok: febra 40, durere in gat, cap si apoi cur. Stiam ca trebuie sa o mint, desi imi spusese sa nu mai fac mizerii d’astea, dar 1000 de feministe brutale de dincolo mi-au tipat in timpane: “Spune-ne adevarul!”

Am sunat-o, fiind foarte mandru de mine ( ca un parinte care-si prinde copilul in propria voma cu seringa in vena ):

” Stii”, i-am spus foarte increzator cu o mina senina, ” am chef sa stau singur azi. Nu sunt in apele mele”

Pauza totala la celalalt capat.

” Mi-ai zis sa-ti spun adevarul “

Blanc. Tac si eu.

Ea: ” Adica nu ai chef de mine? “

Eu: ” Nu chiar. Adica nu. Adica am, dar am chef sa stau singur. Am febra si nu sunt o companie foarte placuta “

Puteam auzi greierii din capul meu care-mi spuneau ” De ce ai zis adevarul, coaie? Nu se face asa ceva!!! ” si limbricii din capul ei care-i spuneau: ” Nu te merita, desparte-te de el! Sau mai bine: ramai cu el si fa-i zilele fripte! “

Am continuat sa vorbesc, incercand sa edulcorez situatia, dar nu ziceam nimic. Ma afundam in mlastina ca un fluture agitat prins intr-o panza de paianjen. Am incheiat cu:

“Oricum, mi-ai zis ca daca nu am chef…sa-ti spun”

Iar replica ei o sa fie pe pancardele tuturor feministelor:

Dar tu cum crezi ca m-ai facut sa ma simt acum?

Iar ala a fost inceputul sfarsitului. De atunci ne-am mai vazut de doua ori. Cum cacat trebuia sa manevrez situatia? Sa o mint? Sa ma casatoresc cu ea? Sa ajungem la o discutie de genul:

Ea: Vreau copil

Eu: Ok ( si ramane gravida )

Ea: Imi e rau, vomit, sunt ciufuta etc

Eu: Mi-ai zis ca vrei copil

Ea: Dar tu vezi cum ma simt?!?!?

Ma duc sa iau paine. Apoi sa citesc. Again.

Comentarii
  1. Mada spune:

    ciufuta?? =))))

Lasă un răspuns

