Costi are o relatie cu Olivia!

Posted: 20/08/2010 by viatamoderna in Stiri/MassMedia
Etichete:, , ,

Costi Ioniţă a întrerupt şirul eşecurilor sentimentale, iar acum este topit după o brunetă sexy şi deşteaptă. Cântăreţul şi Olivia s-au întâlnit întâmplător, apoi ea i-a salvat viaţa. Aşa s-a aprins flama unei poveşti de dragoste perfecte.


De când s-a despărţit de Issa, adică în urmă cu cinci ani, fostul manelist nu a mai întâlnit o altă tânără care să îi sucească minţile.

„Au mai fost nişte domnişoare care mi-au plăcut, dar de data asta chiar sunt îndrăgostit. După Issa, nu am mai iubit pe nimeni, iar pe ea chiar am iubit-o cu adevărat. Am învăţat de la Issa că nu trebuie să te arunci cu capul înainte. Dar după ce ne-am despărţit, am rupt-o cu totul, nu ne-am mai văzut niciodată”, a declarat Costi.

El ne-a povestit că a cunoscut -o pe Olivia (24 de ani), actuala sa iubită, într-un grup de prieteni şi s-au plăcut la prima vedere.

La scurt timp, au fost pe munte, s-au rătăcit, iar acela a fost declicul care i-a apropiat. „Îmi îngheţaseră atât de rău picioarele, încât am crezut că îmi vor amputa degetele. Am avut noroc cu Olivia care a ştiut să caute pe telefonul ei deştept numărul de telefon de la salvamontişti, care ne-au găsit pe jumătate îngheţaţi. Se întâmpla de 1 mai şi de atunci suntem împreună„, spune Costi.

Ea este avocată în Cluj, dar vine des în Capitală şi are intenţia să se mute la Costi. „Nu am vorbit încă despre căsătorie, este prea devreme. Tot ce contează e că ne iubim, iar eu nu sunt vedetă-n casă”, a mai spus Costi.

Lasă un răspuns

