Sumudica ii critica pe rapidisti!

Posted: 16/08/2010 by viatamoderna in Sport
Etichete:, , ,

Antrenorul Rapidului, Marius Sumudica, si-a criticat jucatorii dupa infrangerea halucinanta suferita in fata lui Dinamo.


„Este o situatie delicata, pe care nu pot sa mi-o explic. In prima repriza am jucat foarte bine, nu si-au creat nici o situate de gol. La pauza le-am spus jucatorilor ca scorul e 0-0. Nu am putut sa ii capacitez, nu am reusit sa mentinem rezultatul.  Este un joc care nu pot sa il explic, in repriza a doua ne-am crezut invingatori! Dinamo  este o echipa buna, ne-a dat 3 goluri in 20 de minute. A fost o lipsa de responsabilitate in momentele respective! De data asta ne-a tradat apararea”, a spus Sumudica.

Dinamo a revenit fabulos si a castigat derbiul cu Rapid dupa ce a fost condusa cu 0-2 si s-a impus cu 3-2 dupa „dubla” lui Liviu Ganea si euro-golul lui Gabi Torje.

Lasă un răspuns

