Copos vorbeste de pierderi de peste 40 de milioane de euro!

Posted: 14/08/2010 by viatamoderna in Sport

Despre George Copos s-a spus dintotdeauna ca este singurul patron care a castigat in fotbal. Actionarul majoritar al giulestenilor demonteaza acest lucru, sustinand ca are pierderi totale de peste 40 de milioane de euro.

„Fotbalul e greu pentru ca noi. Credem ca ne pricepem la fotbal. Nu. Fotbalul este extrem de complicat. Si eu am pierdut foarte multi bani, poate mai mult de 40 de milioane de euro am pierdut din fotbal, dar e o pasiune”, a spus George Copos pentru Pro TV.

George Copos spera sa recupereze o parte din investitii printr-o calificare in grupele Ligii Campionilor. In caz contrar, Copos anunta un adevarat dezastru.

„Sa jucam in Champions League in anul acesta este ultima noastra sansa si este sansa noastra sa ne salvam de la faliment. Ne va fi foarte greu. Aici e decizia jucatorilor ca sa castige acest campionat, ca sa mergem cu fruntea sus dupa acest an, care este foarte complicat”, a adaugat Copos.

Inaintea meciului cu Dinamo, George Copos s-a intalnit cu Marius Sumudica, pe care l-a asigurat ca ii va mai aduce inca doi jucatori.

„Am stat aseara de vorba cu el, Sumi a crescut foarte mult. Eu am multa incredere in el, e un om care gandeste fotbal. Un om foarte pasionat si eu spun ca Sumudica va reusi, dar trebuie sa mai aducem si noi cel putin un atacant sau un mijlocas”, a precizat el.

Copos a aruncat o privire si in curtea vecinilor si spune ca Steaua a facut o mare greseala pentru ca l-a lasat pe Victor Piturca sa plece.

„Fotbalul romanesc a pierdut prin plecarea lui Piturca de la Steaua. A pierdut foarte mult pentru ca Piti e un om extrem de ambitios. Gigi face prea multe greseli, prea multe greseli si se autodistruge si e pacat”, a conchis Copos.

Lasă un răspuns

